Ödeme ve Teslimat

Ödeme ve Teslimat

1) Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) yaparak Akbank (TL) hesabımıza yapabilirsiniz,

2) Sitemiz üzerinden World, Bonus, Maximum, Cardfinans, Paraf ve Axess kredi kartlarınız ile tek ödeme ya da taksit imkânlarımızdan yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda ödeme seçiminize göre tutar çekim işlemi gerçekleşecektir. Satıcı tarafından muhtemel sipariş iptali veya stok sorunları nedeniyle sipariş iptallerinde toplam bedeli ödeme aracı ve şekline göre aynı yolla para iadesi 10 iş günü içerisinde yapılacaktır.

3) Alıcının olası sebeplerle sipariş iadesi talebi durumunda; talep  İmza / Taşkınırmak Giyim San. ve Tic. A.Ş. ne ulaştıktan sonra 3(üç) iş günü içerisinde ürün bedelini ödeme aracı ve şekline göre aynı yolla iade eder. Ancak, banka hesap bilgilerinizi ve/veya kredi kartı bilgilerinizi doğru ve eksiksiz olarak şirketimiz finans yetkililerine bildirmeniz gerekmektedir. Alıcı sipariş konusu ürünler kargo şirketine verilene kadar siparişini iptal etme hakkına sahiptir.


5) Teslimat

Sipariş etmiş olduğunuz ürünleri aynı gün kargoya teslim etmeye gayret ediyoruz. Temini zaman alan ürünler için kargo firmasına teslim süresi ürün detayında belirtildiği gibi 3 iş günüdür. Gecikmesi muhtemel teslimat durumunda size bilgi verilecektir.

Ürün teslimatının aksamadan gerçekleştirilebilmesi için lütfen gün içinde bulunduğunuz yerin adresini teslimat adresi olarak bildiriniz.

Talepleriniz sipariş sonunda belirlemiş olduğunuz teslimat tipine göre hazırlanmak üzere işleme alınacaktır. Ürünler MNG kargo firmasıyla veya anlaşmalı diğer kargo şirketleri ile gönderilecektir. Siparişleriniz onaylandıktan sonra en geç 3 iş günü sonunda Kargo firmasına teslim edilir.

Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde, belirtmiş olduğunuz mail adresine sipariş bilgileri ve kargo takip bilgileri iletilir. Site üzerinden kargo takibini gerçekleştirebilirsiniz.

Müşteri temsilcimize danışarak değişik teslimat şartları konusunda görüşebilirsiniz. Ayrıca kargo teslimatları sadece Türkiye için geçerlidir.


6) Ödeme Takibi

Söz konusu sistem herhangi bir sorun nedeni ile işlemi gerçekleştiremiyorsa ödeme sayfası sonucunda ziyaretçimiz bu durumdan haberdar edilmektedir.

Belirtilen adreste herhangi bir hata durumunda teslimatı gerçekleşemeyen sipariş ile ilgili olarak siparişi veren ile bağlantı kurulmaktadır.

Ziyaretçimiz tarafından belirtilen e-posta adresinin geçerliliği siparişin aktarılmasını takiben gönderilen otomatik e-posta ile teyit edilmektedir.

Teslimatın gerçekleşmesi konusunda müşteri kadar kredi kartı sistemini kullandığımız bankaya karşı da sorumluluğumuz söz konusudur.

Lütfen dikkat ediniz!

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar olduğunu düşünüyorsanız kargo firmasına tutanak tutturularak ürünü teslim almayınız.

Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilmektedir.

Ürün hasarlı ise: Hazırlamış olduğunuz tutanağı en kısa zamanda 0212 231 21 09 numaralı fax’a gönderin ve durumu eticaret@imza.com.tr mail adresine bildiriniz.

Bu işlemleri gerçekleştirdiğiniz takdirde paketinizle ilgili çalışmalara başlayarak, en kısa zamanda teslimatın tekrarlanmasını sağlayacağız.

Bu e-posta içinde ürünü neden iade etmek istediğinizi kısaca açıklarsanız ürün ile ilgili çalışmalarımızda bize yardımcı olmuş olursunuz.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.